Waarom kiezen voor deze popquizzen?

onze quizzen zijn voor iedereen leuk!

Welke PubPopQuiz je ook kiest, ze zijn allemaal breed opgezet. Dat betekent dat ze vol zitten met liedjes waar je van gehoord moet kunnen hebben, of dat de hit zo groot was dat je er simpelweg niet om heen kon.

Of je nu een quiz organiseert voor de gasten van een café of wilt quizzen met collega’s tijdens de vrimibo of bedrijfsfeest, met PubPopQuiz maak je er een feestje van!

Lees hieronder alles over PubPopQuiz muziekquizzen…

Quizzen in de kroeg

Een popquiz is niet alleen maar een gezellige bezigheid voor in het café. Het helpt ook om op rustige dagen meer mensen naar de kroeg te trekken. Zo creëer je op zo’n dag meteen meer omzet. Wanneer er regelmatig een quiz georganiseerd wordt kunt je rekenen op een vaste groep enthousiaste quizzers en ook vaak nieuwe bezoekers. Door op deze avonden ook nog iets extra’s te doen zoals bijvoorbeeld snacks en hapjes rond te laten gaan en een bakje chips of nootjes op tafel, versterk je de beleving van deze avond uit en zal je merken dat je bezoekers vaker willen quizzen.

Verdienen met een quiz

De aanschaf van de quiz heb je snel terugverdiend omdat je elke deelnemer inschrijfgeld rekent. Dit is meestal zo’n 2,50 per persoon. Kun je 10 teams kwijt van elk 5 personen? Dan is je inschrijfgeld al 125,-. Hiermee dek je dus de kosten van de quiz en eventuele extra’s (chips, nootjes of andere hapjes). Omdat de teams druk bezig zijn met de popquiz, is het aan te bevelen dat de bestellingen aan de tafels worden opgenomen, zorg dat de glazen gevuld blijven! Als deze mensen gemiddeld tussen de 15 en 20 euro uitgeven aan de drankjes. Heb je een extra drank omzet van 750,- tot 1000,- euro. Om nog maar te zwijgen over fooi en mensen die na afloop van de quiz nog blijven hangen!

Wat kun je winnen met een pubquiz?

Allereerst natuurlijk eeuwige roem! Maar een prijs is ook leuk. Omdat er voor elk team een kans bestaat een keer te winnen is het gebruikelijk om voor het winnende team de barrekening kwijt te schelden. (Ze betalen wel gewoon het inschrijfgeld en de drankjes voor en na de quiz) Door tijdens een quiz de tussenstanden om te roepen versterk je het gevoel van competitie. Hierdoor zal het team dat bovenaan staat wellicht meer gaan bestellen omdat ze denken al gewonnen te hebben, maar dit komt voor hen niet altijd ten goede van de einduitslag, maar wel ten goede van de baromzet.

The Best Of
PubPopQuiz

Onze populairste quiz
met vragen voor elke leeftijd

101% NL
PubPopQuiz

Hollands Glorie
met muziek van eigen bodem

80’s & 90’s
PubPopQuiz

Met muziek en vragen
uit de jaren 80 en 90

Quizzen met collega’s

Een popquiz is ook een ideale invulling voor bijvoorbeeld een bedrijfsborrel. Door met collega’s samen te werken in teams versterk je het competitie gevoel op een positieve manier. Hoewel er in deze situatie geen verdienmodel is, valt er zeker wat te winnen! Je investeert in samenwerking en een dosis gezonde strijd tussen collega’s waarin iedereen zijn beste beentje voor zet, maar het belangrijkste is er met elkaar een gezellige tijd van te maken en even met iets anders bezig te zijn dan werk.